Du vil gerne tale med gennemslagskraft, så dit budskab bliver forstået og husket

Hvem er du?


Erhvervsleder

Du er direktør, afdelingsleder eller iværksætter. Pilen peger på dig, når den vigtige tale skal holdes.
Du skal for eksempel inspirere dine medarbejdere til at trække i samme retning og motivere til handling. Eller tegne virksomhedens profil på konferencer og stille op i medierne med klare og tydelige budskaber.

Virksomhed eller organisation

I er for eksempel en organisation som Dansk Industri eller et fagforbund for finanssektoren eller efterskolelærerne. I kan også være en virksomhed som Gumlink eller Arkitema Architects, der laver intern efteruddannelse for udvalgte medarbejdere eller afdelinger. Det giver fælles værktøjer og træning, som bagefter gør det lettere at gå til formidlingsopgaverne og få sparring fra en kollega.

Fagperson

Som forsker, ingeniør, læge, arkitekt eller anden specialist er du ekspert indenfor dit felt. Du skal formidle kompliceret stof, så det bliver forstået. Dit oplæg skal kunne overbevise og engagere din målgruppe.

Underviser eller formidler

Du er for eksempel sygeplejerske med ansvar for at uddanne dine kolleger, arbejdsmiljøkonsulent eller underviser på en videregående uddannelse.
Du har brug for konstruktiv feedback, ny inspiration og sparring, så du brænder igennem med dit stof og dine pointer.


Spring ud i det…

Med konkrete værktøjer, træning og feedback
griber vi dig, så du lander sikkert

Fokus på dig, dit budskab og din performance

  • Få tro på at du kan

  • Få indsigt i hvordan du leverer dit budskab

  • Få personlig feedback og vejledning

TIP:
Brug billedsprog

Asset 1@4x.png

Projektet var enkelt som en jingle og så nemt at forstå som en pixibog. Sådan nogle billeder hjælper os med at forstå et budskab. Billeder er som lim for hjernen. De gør det fjerne nært og det komplicerede forståeligt. Brug dem.